الأستاذ الشاعر Cristian Nae....النص.....ZÂNA....

 ZÂNA


İubita mea! În ceas târziu din noapte,

Gândul meu zboară iarăși înspre tine.

În mintea mea doar ale tale șoapte,

Se împletesc cu umede suspine.


Somnului meu doar tu îi ești stăpână,

İar visu-mi e-ncărcat numai cu tine.

Nu ești femeie, tu ești chiar o zână.

Ți-am dat numele ,,Zână'' și tu o știi bine.


İubita mea ești zână din povești,

Dragostea noastră va fi o poveste.

Dacă dai iubire, iubire tu primești.

Nu va pieri în veci și tot mai mult va crește.


Tu noaptea-mi stai în vis, iar ziua-mi stai în gând.

Iubire îti voi da așa cum ți-am promis,

Cu nerăbdare aștept să ne vedem curând.

De nu eu voi rămâne îngândurat și trist.


Drepturile rezervate de autor

NAE CRISTIAN

LOYETTES - FRANȚA

23 11 2022


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

CINE E FEMEIA DIN MINE....Flori Gombos.

TOTUL O DILEMÃ, TOTUL RELATIV....Flori Gombos ..

Zivot je tren.... بقلم الأستاذة Barya Djurdjević Banda