الأستاذة الشاعرة Viorica Crecan.....النص.....Cu lacrimi in ochi....

 Cu lacrimi în ochi 


Cu lacrimi în ochi,

supărată, supărată tare

am ieșit la plimbare

lăsând totul în urma mea

vântul să sufle până a obosi

mie nu-mi mai pasă

vreau singură să fiu 

numai cu umbra mea

gândurile să-mi adun

să nu mă mai frământe

vreau să fac o schimbare

în viața mea.

Încet am luat-o 

cu pași mărunți

pe-o cărăruie îngustă 

ce duce în parcul 

de lângă lac, 

m-am așezat pe o 

băncuță mică

am privit cu drag 

două lebede albe

cum în lac ce se jucau

dădeau din aripioare

bălăcindu-se în apa limpede

povestindu-și ceva interesant.

Am stat uitată pe bancă

mi-am rânduit în gândul meu

schimbarea 

la care visam

am mai ascultat ciripitul 

frumos al păsărilor

m-am întors liniștită acasă

fără lacrimi în ochi, 

relaxată 

fără supărare

bună mi-a fost 

plimbarea.


           Viorica crecan

Zalău - România - 24.11.2022

  Drepturi de autor rezervate


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

CINE E FEMEIA DIN MINE....Flori Gombos.

TOTUL O DILEMÃ, TOTUL RELATIV....Flori Gombos ..

Zivot je tren.... بقلم الأستاذة Barya Djurdjević Banda