الأستاذ الشاعر Jusuf Vezovic Juka...النص....OPROSTAJ...

 OPROŠTAJ   


             U duši kad osjetiš bol

             Svrati malo na mezar moj.

             I položi svježe cvijeće

             Za trenutke prošle sreće.


             Kraj mezara moga čučni

             Da za moju dušu moliš.

             Ja znam dobro srce tvoje

             Nek sam mrtav ti me voliš.


             Ti si život moje duše 

             Ispod vječne humke,

             Kada na nju staviš cvijeće

             Čut ćeš miris moje sreće.


             Jusuf Vezović Juka

             Država: Bosna i Hercegovina

             Grad: Tuzla: 22.11.2022. godina


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

CINE E FEMEIA DIN MINE....Flori Gombos.

TOTUL O DILEMÃ, TOTUL RELATIV....Flori Gombos ..

Zivot je tren.... بقلم الأستاذة Barya Djurdjević Banda