الأستاذ الشاعر Dragoljub Pejovic Paja...النص..BOZJA VOLJA...

 @Dragoljub Pejović Paja 

25.11.2022.Crna Gora 


BOŽJA VOLJA


Bez nje prosto ne postojim 

Da niđe mi strva nema 

Najljepša si na svijetu 

Misica si moga neba .


Bog stvorio savršenstvo 

pa meni te poklonio 

Okiti te erotikom 

I nježnošću plavog svoda .


Sva blaga ti svijeta dao 

Emotivna 

I fizičkog umnog stvora

Izvajao ženskog boga .


Smisao si mog života 

Nužna radost 

I potreba i ljepota 

Nebitno je koja starost .


Sad si samo ruža moja 

Mirišem te svakog trena

Nikom te nikad nedam 

Dovjeka sam tebi predan .


A i ja sam tvoja volja 

Ponekada i nevolja 

Da li je to od značaja 

Ko sad' koga posjeduje  

Vlasništvo smo samog Boga .

 

Što ti nudim ljubav vječnu  

Samo moja 

A rodna  je ravnopravnost 

sve jednaka oba pola .


Samo naš sam 

Tvoja muka 

Nemam smisla za slobodom 

Prava bruka .


Ne valja ni to 

Baš ničija 

Biti ćeš sa jakim bolom 

Čitav život biti  sama .


Pa opet ti nebih dao 

Ni to malo 

Moja si za vjek vjekova 

Za čitavu vječnost tamo 

Nama stalo .


Treba znati što Bog daje 

Božje stado

Da se rodi više žena 

Pa imamo mudar izbor 

kvalitet to nije malo .


Znale su to crnogorke 

Ogromnu su ljubav mušku 

Svog čovjeka usmjerile porodici

Ruku zdušnu .


Rođene su osuđene 

Bez krivice 

Na to nježno ropstvo muško 

Ljubav čednu 

Darujete svome rodu 

Nije ono bez potrebe 

Sve je Bogu .


            


Paja


.......................fotografija

Autorski rad @Dragoljub Pejović Paja digitalArt

sva autorska prava zadržavam


....


...


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

CINE E FEMEIA DIN MINE....Flori Gombos.

TOTUL O DILEMÃ, TOTUL RELATIV....Flori Gombos ..

Zivot je tren.... بقلم الأستاذة Barya Djurdjević Banda