الأستاذة الشاعرة Dervisa Grabus Colakovic...النص...Hej covjece...

 Hej covjece


Kud si pos'o kud te puti vode,

Hej covjece mozes li mi reci,

Ja ti zelim zivot da promjenim,

Jer ja zelim da zivis u sreci.


Zivot te je slomijo do bola,

Nikad dobro nisi okusio,

Sve dok mene nisi upoznao,

Ti nikada nisi srecan bio.


Tuga te je grlila gdje god si,

Ona ti je nanosila boli,

Zivio si uvijek prazne duse,

Nisi im'o nikog da te voli.


Patnja ti je razarala dusu,

Patio si u crnoj tisini,

Od sebe si sakrivao tugu,

Uzivao u laznoj istini.


Vrijeme ti je zivot da promjenis,

Budi srecan u rukama mojim,

Nasu srecu djelicemo skupa,

I ja uvijek iza toga stojim.


Autor:Dervisa Grabus Colakovic

25/11/2022

Autorska prava zadrzana

Foto da interneta


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

CINE E FEMEIA DIN MINE....Flori Gombos.

TOTUL O DILEMÃ, TOTUL RELATIV....Flori Gombos ..

Zivot je tren.... بقلم الأستاذة Barya Djurdjević Banda