خر قرار.....بقلم الأستاذ الشاعر الدكتور إبراهيم القماش

 اخر  قرار


قلبي    رقيق  متعلق  بيك

ويحبك    جدا      وشاريك

بس انا عقلي بيرفض دايما

مهما    القلب    يحن   اليك

لان  كتير  انا  ياما   حاولت

اتغاضي   عن  كل    عيوبك

وابكى بحرقة . لا. انا  تعبت

 

برغم   عشق  القلب ودوبت

لكن  انا    قلقانة    من بكرة

وبحب  تمللي   اعيش  حرة

وبين قلبي وعقلي انااحترت

واليوم   اخترت      وقررت

يا اما معاك اواصل  واتحمل

مهما  ب يصدمني المستقبل

لكن م الوقتي خلاص قررت


لقيت   بصراحة  ان  الافضل

ابعد  ايوة عشان مش  هقدر

اعيش معاك والمجهول اخطر

اسفة خلاص للقلب انا  هقفل 

وابعد   عنك ايوة      وهأقدر

وانت   كمان   حاول   تنساني

احسن لييا  وليك  ودا  افضل

من   مستقبل     اخره    دمار

   الوداااع  ودا    اخر     قرار


بقلم دكتور /ابراهيم القماش

مصر


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

CINE E FEMEIA DIN MINE....Flori Gombos.

TOTUL O DILEMÃ, TOTUL RELATIV....Flori Gombos ..

Zivot je tren.... بقلم الأستاذة Barya Djurdjević Banda