pulsul Vietii........الأستاذة و الشاعرة Loreta Toader

 Pulsul vieții


M-am oprit pentru o clipă schimbându-mi nuanța din roșu spre livid...prin mine treceau atâtea emoții și anotimpuri, și atâtea iubiri și gânduri ce divid.

Nu știu cât timp am dormit - nici nu știu dacă era seară sau dimineață când visul s-a sfârșit.

Am tresărit în tremurul intens al vibrațiilor ce se încăpățânau să bată; sosise timpul - inima își reînnoise culoarea și alerga bucuroasă râzând și plângând...

Am deschis ochii și am șoptit : sunt aici  - pulsul vieții încă nu s-a oprit!

Sunt o lumină incandescentă ce-și înalță flacăra iubirii pictând emoții în infinit.


AUTOR  - Loreta Toader 

PICTURĂ - Alexandru Darida 

03 octombrie 2021

Germany


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

CINE E FEMEIA DIN MINE....Flori Gombos.

TOTUL O DILEMÃ, TOTUL RELATIV....Flori Gombos ..

Zivot je tren.... بقلم الأستاذة Barya Djurdjević Banda