Ochii mei.........Florea Emanuela


 Ochii mei

Uită-te  în ochii mei,

Te vezi iubite, dar pe mine mă vezi?

Găsește-mă iubite, și sărută-mă acum,

Eu îți ating buzele dulci în vis!

+

Iubite mă simt foarte rău

Sunt atât de tristă

Numai dragostea ta,

Este medicament pentru inima ta.

+

Nu mai trăiesc, doar exist,

Nu pot trăii decât când mă săruți

Soarele nu mă mai încălzește

Stelele nu mai luminează.

+

Gustul buzelor și căldura mâinilor tale

Inima mea tânjește, după a a ta iubire

Te ador ca pe un Dumnezeu,

Pentru mine tu asta însemni.

+

Te-ai așezat în inima mea,

Mi-ai captivat mintea cu tandrețea ta,

Îți ofer răsăriturile și apusurile,

Ca dragostea noastră să ne fie din plin.

+

Învață fiecare milimetru al corpului meu

Acum când mi-ai invadat sufletul,

Naturalețea și simplitatea ta m-au cucerit

Lângă tine simt că mă transform.


Drepturi de autor rezervate 

Autor Florea Emanuela

27.09.2021

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

CINE E FEMEIA DIN MINE....Flori Gombos.

TOTUL O DILEMÃ, TOTUL RELATIV....Flori Gombos ..

Zivot je tren.... بقلم الأستاذة Barya Djurdjević Banda