ELIBERARE......بقلم الأستاذة و الشاعرة Georgeta Seceleanu


 ELIBERARE


Iti inderepti atentia spre ceea ce -ti face placere

Predomina portocaliul, energia incitanta a lui Marte

Porti pelerina de protectie si dragoste

Totul este electricitate, si global si in viata privata!


Dragoste, lumina, iertare si cale luminoasa,

Te-am eliberat de rolul jucat in viata mea!

Las Universul sa faca cum stie mai bine

Multumesc pentru lectiile date, continui sa evoluez!


Dragonul Soarelui ma ajuta sa stau asertiv

Determinat, hotarat dar cu intelepciune

ADN-ul meu sa fie reprogramat 

Codurile de lumina sa fie activate!


Dau si primesc vindecare prin inima mea

Accept si primesc cu entuziasm imbratisarile 

Si oportunitatile ce vin spre mine nelimitatt

Pasesc in propria mea putere cu multa iubire!


Ai terminat cu structurile de sus in jos

Incepi sa construiesti pe orizontala, magia

Visatorul are energii tinere , dar nu e naiv, 

Si nu viseaza cai verzi pe pereti, cum s-ar spune!


Dezvolti creativ lucruri care iti fac placere

Ai pus bariere intre tine si ceea ce visezi,

O iei de la zero chiar daca nu mai sti ce e real

Te conectezi la intuitie pentru a reusi sa intelegi!


Ai increderea pura a copilului, convins ca esti

Ceea ce traiesti in propria ta fiinta

Pe apa pluteste un foc, si ti-este clar,

Ca lumea a uitat sa se iubeasca!

G.S.

22.10.2021

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

CINE E FEMEIA DIN MINE....Flori Gombos.

TOTUL O DILEMÃ, TOTUL RELATIV....Flori Gombos ..

Zivot je tren.... بقلم الأستاذة Barya Djurdjević Banda