TRECE VREMEA TRECE.......بقلم الأستاذة الشاعرة Toma Rica


 TRECE VREMEA, TRECE...

                Autor: Rica Toma

                Țară:   România

                Dată:  20.09.21


Trece vremea, trece, trece,

Anii-n liniște se-adună,

Amintirile-s ascunse,

Stau cu inima-mpreună.


Pe aleea , care-odată

Pașii nostri-a numărat,

Te-am văzut trecând, iubito,

Gândul îți era plecat.


Ochii-aceia, verzi-albaștri,

Care-atât m-au fermecat,

Au rămas la fel ca-n ziua,

Când m-am dus și... te-am lăsat.


Zile-ntregi ți-am urmărit

Pașii tăi, curgând alene,

Aș fi vrut să-ți ies in cale

C-un buchet de sânziene.


Oare m-ai ierta, iubito,

C-am plecat făr-un cuvânt?

Te-am făcut atât să suferi,

Am călcat pe jurământ.


Banca ta, ce-a fost a noastră,

Înadins am stat pe ea,

Am sperat, măcar o clipă,

Că și tu te-ai așeza.


Ai trecut nepăsătoare,

Și în zare te-ai pierdut.

Zile-ntregi te-am așteptat,

Dar tu nu ai mai trecut.


Am zburat prin tinerețe,

Multe veri am irosit,

Și ajuns în toamna vieții,

Vreau s-o iau de la-nceput.


Un' să te găsesc , iubito?

In genunchi îți cer iertare!

M-ai ierta? Mi-ai da o șansă?

Sau ți-e frică de trădare?


(Foto internet)

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

CINE E FEMEIA DIN MINE....Flori Gombos.

TOTUL O DILEMÃ, TOTUL RELATIV....Flori Gombos ..

Zivot je tren.... بقلم الأستاذة Barya Djurdjević Banda