Te-am sãrutat asearā.......Aurica Toma

 Te-am sărutat aseară

Te-am sărutat aseară,
N-am întrebat de vrei,
Ți-am sărutat și ochii,
Tristețe văd în ei.

Ți-am mângâiat și părul,
Un pic a mai albit,
Și-n coltul gurii tale,
Un zâmbet s-a oprit.

Te-am sărutat aseară,
În brațe te-am luat,
Și sub lumina lunii,
În mare ne-am scăldat,

Cu-atâta bucurie
În mare te-aruncai,
Încât, uitând de mine,
Cu marea te iubeai.

Mă-ncearcă gelozia?
N-am niciun sentiment!
Eu te-am adus la mare,
E visul tău latent!

Din dragoste de tine,
ți-am oferit cinci daruri,
O zi, o noapte, plaja,
Eu... și ale mării valuri!
         Rica Toma
       09 iunie 2021


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

CINE E FEMEIA DIN MINE....Flori Gombos.

TOTUL O DILEMÃ, TOTUL RELATIV....Flori Gombos ..

Zivot je tren.... بقلم الأستاذة Barya Djurdjević Banda