...De-aisti cã te iubesc....Aurica Toma

 De-ai ști că te iubesc...

Cu zâmbetul tău cald,
M-ai cucerit îndat',
Și ai născut în mine
Un sentiment ciudat.

De-atunci am înțeles,
Nu mie îmi zâmbeai!
Dar câtă fericire
În mine tu sădeai.

Ți-am întâlnit privirea,
Ce ochi căprui, frumoși!
De ce zăresc in ea
Un zbor de albatroși?

De-ai fi privit în ochii-mi,
Câtă dorința-n ei!
Am fi zburat prin nori,
Fără s-avem temei.

Din glasul tau suav,
Nenumărate șoapte
Îmi picurau in suflet,
Mă urmăreau în noapte.

Când murmurai cuvinte,
Păreau o melodie.
Le ascultam pierdută,
Ca pe o poezie.

Cu ochii, cu privirea,
Cu glasul tău suav,
Tu ai sădit în mine
Un sentiment firav.

De-ai fi știut o clipă
Că m-am îndrăgostit,
Ți-ai fi oprit privirea
Pe chipul meu cel trist?

Ai fi zâmbit cu mine,
Am fi vorbit în șoapte,
Am fi zburat prin nori,
Ne-am fi plimbat in noapte?

Eternă-i întrebarea.
Eu n am să știu vreodat'
Din ce-ar fi fost să fie,
De ce nu s-a-ntâmplat?

           Rica Toma
        11 iunie 2021


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

CINE E FEMEIA DIN MINE....Flori Gombos.

TOTUL O DILEMÃ, TOTUL RELATIV....Flori Gombos ..

Zivot je tren.... بقلم الأستاذة Barya Djurdjević Banda