JEDNOM GRADU ( Tuzia ).....Jusuf Vejzovic Juka

 JEDNOM  GRADU
         (Tuzla)

Samo jedan grad
Toplinom mi srce miluje
Bol moja sreća i sudbina
Njegovim ulicama stanuje.

Kad sam negdje daleko
Opet sam u gradskom parku
Gledam sujetnu Ledu
Ćutnjom ispunjava želju svaku.

Prolazim pasažom i korzoom
Ljubim širom otvorenu kapiju
U cvatu vječite mladosti
Svojom krvi napisa tapiju.

Ili sam na starom mostu
Sa četiri nosača soli
Otimam žuboru rijeke
Sjećanjem rastrgane boli.

Sa brda Slane banje
Uz visoke bunare
Pogledom grlim nebodere
Dimnjake zvonike i munare.

Sjedim na ulaštenoj klupi
Ispred kipa Husinskog rudara
I svi znakovi isto govore
Ovaj grad samo ljubav stvara.

Jusuf Vejzović Juka
Država: Bosna i Hercegovina
Grad: Tuzla


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

CINE E FEMEIA DIN MINE....Flori Gombos.

TOTUL O DILEMÃ, TOTUL RELATIV....Flori Gombos ..

Zivot je tren.... بقلم الأستاذة Barya Djurdjević Banda