Îmi fac patu - iarbâ verde....Rica Toma


 Bună dimineața!
Va doresc o zi minunată.
Pace și liniște in suflet.
         🌹🌹🌹

Îmi fac patu'-n iarbă verde

Îmi fac somnu'-n iarbă verde,
Printre nori de păpădie,
Patu'-n iarbă mi se pierde,
Iarba-naltă se mlădie!

Îmi fac patu' printre ierburi,
Pe mănunchi de albăstrele,
Mă-nvelesc cu albe volburi,
Mă păzesc două lalele!

Capu'-mi stă pe-o pernă moale,
Umplută cu margarete,
Greierii îmi dau târcoale,
Să îmi cânte operete.

Stau culcată-n iarba verde,
Și privesc ceru'-nstelat,
Mâna-n noapte mi se pierde...
Să l ating, măcar odat' !

            Rica Toma
        11 aprilie 2021

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

CINE E FEMEIA DIN MINE....Flori Gombos.

TOTUL O DILEMÃ, TOTUL RELATIV....Flori Gombos ..

Zivot je tren.... بقلم الأستاذة Barya Djurdjević Banda